Dołączcie do akcji Pimpów: "Chcemy baraninę w Rabie! Świnie precz!"

Pamiętacie świnie z shotgunami?

Postanowiliśmy zrobić akcję na fejsie, wymierzoną przeciwko świniom....
...i nie chodzi nam o polityków pijanych jak świnie. Żeby nie być gołosłownym: weźmy na przykład pana posła Andrzeja Pałysa (patrz link wyżej). Za taki polityczny chlew  należałoby go wyrzucić z sejmu - tylko baran udzielałby wywiadu w tym stanie! Wstyd i hańba - niestety wizytówka naszego pięknego miasta, Bar Rab również powoduje zgorszenie zapodając do kebabów prosiaka! Nie zgadzamy się z taką polityką, wieprzowinie mówimy
z raba i polityki




  Przyłączcie się do naszej akcji!  Kebabowa wizytówka Szczecina powinna sprzedawać soczystą baraninę ku uciesze przyjezdnych oraz mieszkańców! Precz ze świniami! Klikajcie w "like" na potęgę: link tutaj
 
   Zgadzacie się z naszym postulatem? Zapraszamy do komentowania!
 go Janek go!


----------------------------------------------------------------------------------------------
I jeszcze na koniec...
Świński kawał by Reptile!






  •••
"Miller jedzie przez wieś rządową Lancią. Nagle przed auto wyskakuje świnia. 
Kierowca Lancii nie zdążył wyhamować i zabił ją. Premier mówi:
-Idź do gospodarza i powiedz, ze dostanie za nią odszkodowanie od rządu.
Kierowca poszedł. Nie ma go kwadrans, godzinę, w końcu po dwóch godzinach premier
widzi, że kierowca jest pijany i zygzakiem wraca do samochodu.
-Co się stało? - pyta Miller.
-Panie premierze, ledwo stanąłem w drzwiach, gospodarz postawił flaszkę, jego żona 
poczęstowała pysznym obiadem, a jego 18-letnia córka tak mi dogodzila, że nigdy 
w życiu tak nie miałem.
-A co co im powiedziałeś? 
-Wszedłem i powiedziałem: "Jestem kierowcą Millera i zabiłem świnię!"  
                                         •••  
R: "HAHAHAAHHA  no dalej, śmiać się!"

  
 
 
 
 
 
  
 
  
 Pozdrawiamy Was serdecznie
~THE KEBAB PIMPS
 
                                            

6 komentarzy:

  1. No, nareszcie wróciliście :) Oby Wam panowie zapal nie minąl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim my nigdy nie odeszliszliśmy! Redakcja pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! oni wrócili!!!

    KOCHAM WAS CHŁOPAKI!!!

    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. EEEj ja ich bardziej kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie, nie ma opierdalania się chopaki, macie jeść i pisać!

    -Gruby

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCEMY WIECEJ REPTAILA! CHCEMY WIECEJ REPTAILA!
    NERO ZBYT POPRAWNY POLITYCZNIE-PRECZ!

    OdpowiedzUsuń